Keresés ebben a blogban

2013. június 10., hétfő

Prioritás

 Tegnap Ancsa elmondott nekünk egy sor nehéz dolgot, amin mostanában keresztülment a családjával és anyukaként biztosan állíthatom, hogy bizony nem könnyű nekik.
A kisfia fájlalta a lábát és egy hete MR vizsgálatot végeztek rajta miután az orvosok sok betegség közül első körben a tumort sem zárták ki.
Ahogy végiggondolom az esélyét ennek a lehetőségnek elfog a rosszullét, hiszen nekem is van két lányom és nagyon féltem őket  a betegségektől, de tényleg tumor az, amitől a lehető leginkább tudunk rettegni mi szülők.
A vizsgálat eredménye várat magára, az ember lánya mit tehet?
Könyörgünk és várjuk az Urat, átértékeljük amink van és újabb fontossági sorrendet állítunk fel.
Tudjuk, hogy minden az Ő kezében van, sajnáljuk, hogy nem kerestük jobban és visszatérünk hozzá.
Azért is megrázó volt, mert a Ancsa elmondta milyen Igéket kapott az Úrtól - többek között a 25. Zsoltárt, - ami nekem is nagy kapaszkodó volt a múlt héten, erről itt írtam is.
8 Jó és igaz az Úr, azért útba igazítja a vétkezőket 9 Igazságban járatja az alázatosokat, és az ő útjára tanítja meg az alázatosokat.10 Az Úrnak minden útja kegyelem és hûség azoknak, a kik szövetségét és bizonyságait megtartják.
11 A te nevedért, Uram, bocsásd meg bûnömet, mert sok az.
12 Kicsoda az, a ki féli az Urat? Megmutatja annak az útat, a melyet válaszszon.
13 Annak lelke megmarad a jóban, és magzatja örökli a földet.
14 Az Úr bizodalmas az õt félõkhöz, és szövetségével oktatja õket.
15 Szemeim mindenha az Úrra [néznek,] mert õ húzza ki a tõrbõl lábamat.
16 Tekints reám és könyörülj rajtam, mert árva és szegény vagyok.
17 Eláradtak szívemnek szorongásai, nyomorúságaimból szabadíts meg engem.
18 Lásd meg szegénységemet és gyötrelmemet; bocsásd meg minden bûnömet.
19 Lásd meg ellenségeimet, mert megsokasodtak, és gyilkos gyûlölséggel gyûlölnek engem.
20 Õrizd meg lelkemet és szabadíts meg engem; ne szégyenüljek meg, hogy benned bíztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...