Keresés ebben a blogban

2012. november 28., szerda

Dr. House

Anyukám reakcióin töprengve rájöttem arra, mennyire minta szerint oldanak meg az emberek dolgokat.
Csak nem mindegy ki a mintaadó.
Fil 2,15 ...hogy feddhetetlenek, épek lehessetek, Istennek ócsárlástól mentes gyermekei e fonák és kificamodott nemzedék között, kik mint fénypontok ragyogtok közöttük, azzal, hogy kitartotok az élet Igéje mellett...
fonák, elfordult:  σκολιός  (szkoliosz)
1) görbe, ferde, kanyargó
2) hamis, ravasz, álnok
 

kificamodott, elfajult:
 διαστρέφω  (diasztrephó)
1) megfordít, elfordít
2) eltérít, eltévelyít, eltántorít, megzavar, elferdít, eltorzít
3) passzív participium: elhajlott, fonák, romlott, torz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...