Keresés ebben a blogban

2012. július 10., kedd

Véletlen

 Múlt héten két olyan dolog is történt velem, ami különös figyelmet érdemel. Elcsodálkoztam újra azon, hogy mennyi ún. "véletlen" történik meg az ember életében.
Ezek a kis "véletlenek" segítenek elkerülni nagyobb bosszúságot és nem tagadom, hogy boldoggá tettek, mert Isten jelenlétét és vezetését mutatták meg számomra.
 Az első a visszapillantó tükröm volt, amit valaki a parkolóban letört, majd a bejáratnál lévő gaz közé hajított. Mikor a parkolóba igyekeztem a kocsihoz felfigyeltem, hogy valami oda van dobva, de nem néztem meg jobban. Otthon aztán a férjem kérdezi, hogy hol a tükör? Mondom nem vettem észre, hogy hiányzik. Akkor ugrott be, hogy én láttam valamit a fűben, amire azt gondoltam talán lámpa, vagy ilyesmi. Visszamentünk és tényleg a tükröm volt.
A másik is talán semmiségnek tűnhet, mert a medence leeresztése és feltöltése nem olyan nagy dolog, de mi aznapra vendégeket vártunk és Petya úgy döntött, hogy félig leereszti, majd friss vízzel tölti meg a medencét. A műveletet elindította, aztán elment dolgozni, de szólt, hogy nézzünk rá, nehogy túltöltve kifolyjon.
Mikor hátramentem hallgattam, hogy valami mintha folyna a csatornába. Az történt, hogy elfelejtette elzárni a lefolyót, és így soha nem telt volna meg a medence, és talán a kelleténél hidegebb is lett volna a víz, ha teljesen lecseréljük.
Nekem ez nagyon jó bizonyosság volt arról, hogy Isten az érzékszerveinket látóvá és hallóvá tudja tenni - szükség esetén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...