Keresés ebben a blogban

2012. július 12., csütörtök

Olvasd a Bibliát és hidd el, amit Isten állít rólad

 Ma reggel, mikor leültem Igét olvasni, több helyről is csipegettem.
Először is Franz Lippi írását olvastam, ,,Szellemi harcról" címmel - érdekes volt.
Aztán elővettem a Mai Igét, azt is elolvastam.
Ebben a Filippi 4 - et hozta, amit kikerestem és végigolvastam Csia Lajos fordításában. Megragadta a figyelmemet a 13. vers:

Mindenre van erőm az által, aki hatalomra segít engem. 
Végül ránéztem a Napiremény blogra, ahol szintén idézett a Filippi levélből:
"Arra gondoljatok, ami igaz, jó és helyes. Gondoljatok mindarra, amit Istennek köszönhettek és örüljetek annak."
(Fil. 4:8 TLB fordítás)
 Tényleg megerősített / hatalomra segített - azokban a kérdésekben, amik le akartak teríteni.


Ez is nagy kijelentés volt  
+ ez is 
+ ez is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...