Keresés ebben a blogban

2012. július 13., péntek

Nehézségek

 Sokat szomorkodom mostanában és a legfurcsább a dologban, hogy nem is értem. Ma például az ríkatott meg rendesen, hogy pénteki dicsőítésre mentünk a Bárkába, és sokan voltunk fiatalok, idősek vegyesen.
Ez még önmagában nem lett volna szomorú, sőt, de az ottlévő fiatalok velünk együtt 4 ember volt, és a vendégek még négyen. És eszembe jutott az sok motivált fiatal, aki elment. Ki ezért, ki azért, de a hiányuk égető sebet mart a szívembe. Pótolhatatlanok...
Talán ezért kell most annyit sírnom. 
Győző bácsi pedig az mondta, hogy egy lelkipásztor társa lebecsmérelte a munkáját, miszerint ő csak 12 öregasszonynak prédikál.
Aztán meg a népszámlálásról beszélt.
Szeretném világgá kiabálni, hogy ezek az ún. öregasszonyok szuperek
Ami viszont gondolkodásra késztetett mostanában, az a kapcsolatok. És hirtelen nagyon nagyot nőttek a szívemben az enyémek. A rámbízottak, a rámutaltak, meg akik körülvesznek.
Meg a hűséges Lídiák péntek reggelenként.
Bizony nem tagadom, hogy sok minden megfordult a fejemben, és új kapcsolatokat akartam keresni, de az ötlet - hála Istennek halálra van ítélve.
Tegnap viszont nagyon szupi volt Adrinál.
Remélem lesz még sok találkozásunk és az Úr kidolgozza majd a körülményeket.


3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szeretnék csatlakozni Judit, nagyis szuperek, a mi ún. öregasszonyok ,csupa szív, szolgálatkész testvéreink :)
    Remélem, hogy azért jöttök máskor is, mi tárt karokkal várunk! puszi

    VálaszTörlés

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...