Keresés ebben a blogban

2011. május 18., szerda

Kényelem

 A munkahelyemen átszervezés van, és ez azt jelenti, hogy én és a munkatársaim lemondhatunk a kényelmünkről, amiben eddig részünk volt, és beszorítanak minket egy kevesebb mint feleekkora területre. Mindenki félti a szokásait, és mindazt, amit eddig napi szinten gyakorolt. Hányan bámulhatnak bele a monitoromba, mi lesz a virágainkkal, hogyan fog zajlani az ügyfélfogadás....
 Nem először merengek el a kényelmi-zóna kifejezésen. Rögtön belegondoltam, a napi rutinba, és hogy mi történik velem, ha a dolgok nem szokás szerint mennek. Már az is kihoz a sodromból, ha lassan töltődik be egy internet oldal, amire rákattintottam, arról nem is beszélve, ha - ne adj' Isten - nincs internet. 
 Azon töprengtem, mi a véleménye Istennek a komfortérzetünkről?
Ekkor azonban egy törvénytanító lépett hozzá, és így szólt: „Mester, én mindenhová követni foglak téged.”  Jézus így válaszolt neki: „A rókáknak van barlangjuk, a madaraknak van fészkük, de az Emberfiának nincs hol lehajtania a fejét.” 
Csábító ajánlat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...