Keresés ebben a blogban

2011. május 11., szerda

...és jég söpri el a hazugság oltalmát...

Tényleg igaz lenne, hogy az emberek oltalmat keresnek a hazugságban? Itt a próféta arról beszél, - ha jól értem - hogy eljön az az idő, amikor rájönnek az emberek, hogy rossz úton járnak, és mindazok a dolgok, amikben eddig bíztak, nem menti meg őket a fájdalmaktól, a haláltól. Nagyon sokan abban az időben úgy voltak Istenéi, hogy közben nem igazán ismerték Őt. Mindenféle olyan  tulajdonságokkal ruházták fel, amilyen nincs is Neki, és eközben annyira eltértek az igazságtól, hogy az elképesztő. Ha mindez kevés lenne, akkor még mások életében is olyan törvényeket alkottak, hogy képtelenek voltak azokat betartani, de mindez inkább a halállal kötött szövetségre jellemző, ami senkit nem ment meg.
Ézs 28,16-17  Ezért így szól az én Uram, az ÚR: A Sionra egy követ teszek le alapul, szilárd követ, drága sarokkövet alapul. Aki hisz, az nem menekül el!  A törvényt zsinórmértékké teszem, és az igazságot mércévé. Jégeső söpri el az oltalmazó hazugságot, és víz árasztja el a rejtekhelyet.
Jézus az a szilárd kő, nem a törvények, amiktől senki nem lesz igaz. A törvények csak arra alkalmasak, hogy a kevés tudással és ismerettel rendelkező embereket bizonyos keretek közé szorítsák.
Köszönjük Jézus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...