Keresés ebben a blogban

2011. január 23., vasárnap

Mondd, te mit választanál?

 Régi tervem, hogy készítek egy ,,kegyelmi-ajándék-igénylő-lapot".Csak kíváncsiságból.
Sokat foglalkoztam vele, és nagyon sokszor átolvastam az ide vonatkozó passzusokat Pál apostol írásaiból.
Kíváncsi lennék rá, hogy ki hogyan látja, illetve mi szerint kérné ezeket az adományokat, amiknek jómagam is állandó igénylője vagyok, és mindezt még Isten népe körében is olyan sok  találgatás veszi körül manapság.
Ahogy ma énekeltük a Delírious dalát:
Vajon így van még? Hogyha néped kér, a vak látást nyer, a holt újra él.
De tényleg, te mit választanál? Egyet, vagy kettőt? Esetleg ha nem vagy szégyenlős többet is? Véleményed szerint egy embernek több is lehet?
Az igénylőlapon szerepelhetne az is, hogy hiszed-e egyáltalán, hogy ma is működik? Birtokoltad-e már valamelyiket? Ha igen meddig? Ha már nincs, akkor mi az oka? Van-e közte, amit semmiképpen nem kérnél? Melyik mire való?
 Személyes meggyőződésem, hogy mindegyik ajándék működik ma is. Biztos, hogy több félét is kaphatunk, attól függően, hogy mire van éppen szükségünk. Egész biztos, hogy az ,,Isten Országának" növekedése a cél - bennünk, és a környezetünkben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...