Keresés ebben a blogban

2011. január 26., szerda

Mit ettél báránykám?

Minap mutattak nekem egy új magyar ,,népmese feldolgozást", nem reklámoznám....
Nem túlzottan volt trágár, még jópofának is nevezném, meg minden, de a hatása az elég elszomorító volt. A reggeli ébredésemkor nem annyira az élő víz feeling jött elő, hanem az a furcsa mese jutott eszembe állandóan. Mintha a szóhasználata beleégett volna a tudatomba, és zavaró képei szintén.
 Nagyon szeretem az internet előnyeit, de időnként megijeszt, hogy gyermekeink egy két kattintással olyan oldalakon barangolhatnak, amik egyáltalán nem nekik valóak.
Péld 4:23  Minden féltett dolognál jobban őrizd meg szívedet, mert abból indul ki minden élet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...