Keresés ebben a blogban

2017. október 16., hétfő

Nem képes rá

Ez a kép szemlélteti, milyen, ha egy magaslatra nem képes valaki felugrani
 Mikor kicsi volt az elsőszülött leányom, még nem igazán tudtam, hogy mi az, amit elvárhatok tőle és mi az, amit hiába is kérek, nem képes rá.
Így alakult, hogy néha túl nagy-, néha pedig túl alacsony elvárásokat támasztottam az irányában.
Ahogy Józsi barátom mondja: A pap fejlécére az van írva, hogy "Tanulmányait befejezte."- Mármint, hogy holtig tanult.
Hogy jutott ez most eszembe? Onnan, hogy néha ma is túl sokat, vagy túl keveset várunk egymástól, pedig meg vagyon írva:
Róm 8:7 Mert a test gondolata ellenségeskedés Isten ellen; minthogy az Isten törvényének nem engedelmeskedik, mert nem is teheti.
Csia fordításban:
Ezért a hús észjárása ellenségeskedés Isten ellen, Isten törvényének ugyanis nem veti magát alá, minthogy nem is képes rá.
Ebben bölcsnek lenni nehéz.
Egy pár régebbi konklúzióm a témában:
Nem vagy "bedugva" 
Érzelmi intelligencia
Szemműtétem
Szeretet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...