Keresés ebben a blogban

2017. január 17., kedd

Hóhérok kezén

De, olyan. És zúzza is a sziklát.
 Na, nem én írom a Walking dead új részét, csak a szívből való megbocsátáson agyalok.
Ez a kitétele ugyanis annak, hogy ne kerüljek hóhérok kezére.
Nem én mondom, hanem Jézus maga.
Máté 18:34-35 És megharagudván az ő ura, átadta őt a hóhérok kezébe, mígnem megfizeti mind, amivel tartozik. Ekképpen cselekszik az én mennyei Atyám is veletek, ha szívetekből meg nem bocsátjátok, ki-ki az ő atyjafiának, az ő vétkeiket.
Tehát szívemből meg kell bocsátanom mindent. Kicsi és nagy, valós és vélt sérelmeket.
Tán még a szociológia egyest is.
:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...