Keresés ebben a blogban

2016. augusztus 21., vasárnap

Vasárnapi suli

 Egy szorgalmas hét után mi másra vágyna az ember lánya, mint, hogy egy marék bolha aktivitásával rendelkező lurkót tanítson Isten beszédére. :)
Mivel már sokszor értettem meg ennek a fontosságát, ezért engedelmes gyermek módján nekiestem az anyag átnézésének. Nekem is hasznos lesz.
A Máté 21-ből kellene a testvérpár példája alapján megtanítanom, hogy nem az a fontos, amit ígérünk, hanem az, amit teszünk....
Az egész részt átolvastam és (nem először) a fügefa története alapján arra jutottam, hogy Jézusnak fontosak a gyümölcsök.
Az írástudókhoz pl. így szólt Jézus:
Máté 21:43 Annak okáért mondom néktek, hogy elvétetik tőletek az Istennek országa, és oly népnek adatik, a mely megtermi annak gyümölcsét.


Írtam egy egyszerű dalt is:

Teremjetek jó gyümölcsöket!
Teremjetek jó gyümölcsöket!
Mert Isten Királysága azoké lesz,
Akik megtermik a gyümölcsét.

(Máté 21:43 alapján)

Ez is hasonló témájú írás


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...