Keresés ebben a blogban

2016. augusztus 10., szerda

Anna éneke

Reggel Spurgeon tanácsára az 1Sám 2:1-et olvastam:
1Sám 2:1-10 És imádkozék Anna, és monda: Örvendez az én szívem az Úrban,; Felmagasztaltatott az én szarvam az Úrban.; Az én szám felnyílt ellenségeim ellen,; Mert szabadításodnak örvendezek én! Senki sincs olyan szent, mint az Úr,; Sőt rajtad kívül senki sincs.; Nincsen olyan kőszál, mint a mi Istenünk. Ne szóljatok oly kevélyen, oly nagyon kevélyen;; Szátokból ne jöjjön kérkedő szó,; Mert mindentudó Isten az Úr,; És a cselekedeteket ő ítéli meg. Az erős kézíjasokat megrontja,; És a roskadozókat erővel övedzi fel, A megelégedettek bérért szegődnek el,; Éhezők pedig nem lesznek;; S míg a magtalan hét gyermeket szül,; A sok gyermekű megfogyatkozik. Az Úr öl és elevenít,; Sírba visz és visszahoz. Az Úr szegénnyé tesz és gazdagít,; Megaláz s fel is magasztal; Felemeli a porból a szegényt,; És a sárból kihozza a szűkölködőt,; Hogy ültesse hatalmasok mellé,; És a dicsőségnek székét adja nekik;; Mert az Úré a földnek oszlopai,; És azokra helyezé a föld kerekségét. Híveinek lábait megoltalmazza,; De az istentelenek sötétségben némulnak el,; Mert nem az erő teszi hatalmassá az embert. Az Úr, akik vele versengenek, megrontja,; Mennydörög felettük az égben,; Az Úr megítéli a földnek határait,; Királyának pedig hatalmat ad,; És felemeli felkentjének szarvát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...