Keresés ebben a blogban

2016. augusztus 27., szombat

Nna kinek is?

Mikor beugrik egy kicsi részlet egy mondatból, az nagyon kíváncsivá tesz. Így voltam én tegnap reggel, de csak ma értem ide, hogy bepötyögjem...
Tehát egy kis nyomozásra hívok mindenkit:
Ugrás az 50. Zsoltárra
Szóval Istennek szabadítása így néz ki a héberben:
אֱלֹהִים  ('ĕlóhím)
יֵשַׁע יֶשַׁע  (jéšaʿ ješaʿ)

És ezekben a részekben van benne így együtt:

2Sám 22:3
Az Isten az én erősségem, ő benne bízom én.; Paizsom nékem ő s idvességemnek szarva, erősségem és oltalmam.; Az én idvezítőm, ki megszabadítasz az erőszakosságtól.

2Sám 22:47
Él az Úr és áldott az én kősziklám.; Magasztaltassék az Isten, idvességem kősziklája.

1Krón 16:35
És mondjátok: Tarts meg minket, mi szabadító Istenünk, gyűjts össze minket, és szabadíts meg a pogányoktól, hogy a te szent nevedet tisztelhessük, dicsekedhessünk a te dícséretedben!

Zsolt 18:47
{KJV 18:46} Él az Úr és áldott az én kősziklám, magasztaltassék hát az én idvességemnek Istene!

Zsolt 24:5
Áldást nyer az Úrtól, és igazságot az idvesség Istenétől.

Zsolt 25:5
Vezess engem a te igazságodban és taníts engem, mert te vagy az én szabadító Istenem, mindennap várlak téged.

Zsolt 27:9
Ne rejtsd el orcádat előlem; ne utasítsd el szolgádat haraggal; te voltál segítőm, ne taszíts el és ne hagyj el engem, üdvösségemnek Istene!

Zsolt 50:23
Aki hálával áldozik, az dicsőít engem, és aki az útra vigyáz, annak mutatom meg Istennek szabadítását.

Zsolt 62:8
{KJV 62:7} Istennél van szabadulásom és dicsőségem; az én erős kősziklám, az én menedékem Istenben van.

Zsolt 65:6
{KJV 65:5} Csodálatos dolgokat szólasz nékünk a te igazságodban, idvességünknek Istene; e föld minden szélének és a messze tengernek bizodalma;

Zsolt 69:14
{KJV 69:13} Én pedig néked könyörgök, oh Uram; jókedvednek idején, oh Isten, a te kegyelmed sokaságához képest hallgass meg engem a te megszabadító hűségeddel.

Zsolt 79:9
Segíts meg bennünket, szabadító Istenünk, a te nevednek dicsőségéért; ments meg minket és bocsásd meg vétkeinket a te nevedért.

Zsolt 85:5
{KJV 85:4} Hozz vissza bennünket szabadításunk Istene, és szüntesd meg ellenünk való bosszankodásodat!

Ézs 17:10
Mert elfelejtkeztél megszabadító Istenedről, és nem emlékeztél meg erős kőszáladról, ez okért ültetél gyönyörűséges ültetéseket, és idegen vesszőt plántáltál beléjök;

Ézs 61:10
Örvendezvén örvendezek az Úrban, örüljön lelkem az én Istenemben; mert az üdvnek ruháival öltöztetett fel engem, az igazság palástjával vett engemet körül, mint vőlegény, aki pap módon ékíti fel magát, és mint menyasszony, aki felrakja ékességeit.

Mik 7:7
De én az Úrra nézek, várom az én szabadításom Istenét; meghallgat engem az én Istenem!

Hab 3:18
De én örvendezni fogok az Úrban, [és] vígadok az én szabadító Istenemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...