Keresés ebben a blogban

2015. szeptember 13., vasárnap

Suli


Ma mint újfent iskolás fogok tanítani egy csapat lurkót.
Ebben a státuszomban ismét átgondoltam a miérteket és a hogyanokat.
Az elhívást és a motivációt.
Jézus mondja több helyen is:
Máté 18:5  És aki egy ilyen kis gyermeket befogad az én nevemben, engem fogad be.
Márk 9:37  Aki az ilyen gyermekek közül egyet befogad az én nevemben, engem fogad be; és aki engem befogad, nem engem fogad be, hanem azt, aki engem elbocsátott. 
Luk 9:48  És monda nékik: Valaki e kis gyermeket befogadja az én nevemben, engem fogad be; és valaki engem befogad, azt fogadja be, aki engem elküldött; mert aki legkisebb mindnyájan ti közöttetek, az lesz nagy. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...