Keresés ebben a blogban

2015. szeptember 3., csütörtök

Dicsőség


Reggel ennek a mondatnak a töredékeivel keltem:
Szolga-e Izrael, a vagy otthon szülött-e ő? Miért lett prédává? (Jer 2:14)
(Nem volt meg ilyen tisztán, csak mikor kikerestem....)
Végigolvastam a Jeremiás 2-t, és meglepett a tanácstalansága és szomorúsága. Isten itt azt mondja, Ő a dicsősége a népének (11.vers), akiből időnként nem kérnek az övéi.
Mennyi fájdalom van ebben a néhány mondatban:
32 Vajon elfelejtkezik-é a lány az õ ékszereiről; a menyasszony az õ nyaklánczairól? Az én népem pedig számtalan napokon elfelejtett engem!
...Pedig nem is az ékszernek van szüksége arra, hogy felvegyék, ráadásul mennyivel szebb a menyasszony, ha felvette... Pár gondolat erről:
  • Nem akarok elfeledkezni az "ékszereimről" soha,
  • Én vagyok a menyasszony,
  • Tőle vagyok szép, díszes,
  • Akár mindennap lehetek ilyen gyönyörű...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...