Keresés ebben a blogban

2015. szeptember 19., szombat

Kedvelt...

 Egy pár dolog igencsak megterhelt mostanság lelkileg, ennek ellenére tegnap mégiscsak komoly hálaadás töltött el iskolába menet. Egyszerűen csak örültem annak, hogy fél óra alatt jutok A pontból B pontba diákbérlettel, tömegközlekedéssel. Isten úgy tűnik ismer. Tudja, hogy mennyire elfecsérelt időnek tartom az utazást. Aztán az órák: Szuper órák bibliaolvasással, hívő tanárok és osztálytársak. Pont nekem való!
Ez az egész suli mizéria egy új fejezet az életemben tele ismeretlen tényezővel és rengeteg kérdéssel. Visszatekintettem az elmúlt hónapra, (sőt évekre), amikor még csak kósza, átsuhanó gondolat volt, hogy be kéne iratkozni valahova, mondjuk a Wesleyre de:
  • sokba kerül,
  • mi lesz az időbeosztással,
  • felvételivel,
  • munkahellyel,
  • családdal,
  • egyéb költségekkel,
  • érdeklődésemmel,
  • lustaságommal,
  • stb...
Mindenről gondoskodott az én Uram. Nekem már csak magamat kell hozzáadnom a projekthez. Nem a Wesley lett belőle félévente 170-ért, hanem a BTA állami finanszírozással, akkreditációval. A családom mérhetetlen támogatásaival, munkatársaim jóindulatával és segítségével.
Isten ismer, szeret, gondoskodik. Nem akármivel táplál, hanem hozzám illő eledellel.
Péld 30:8  A hiábavalóságot és a hazugságot messze távoztasd tőlem; szegénységet vagy gazdagságot ne adj nékem; táplálj engem hozzám illő eledellel.
Egy pár igen hangsúlyos szó mára:
  • KEDVELTJÉVÉ -חָסִיד  (ḥásíḏ):   hűséges, kedves, istenfélő, jámbor ember, szent, jámbor
  • VÁLASZTOTT - פָּלָה  (páláh): kijelölt, elkülönített, megkülönböztetett
  • MEGHALLJA -  שָׁמַע  (šámaʿ): hall, hallgat, figyel, törődik vele, megérti a hallottakat...
Ezek alapján bízhatok Benne, hogy azokat, amik most megterheltek és amivel kezdtem is az írást, szintén időben elrendezi - Ő aki kedvel, elkülönített, meghallgat.

Ez is tetszhet
Ez is jó +tapasztalás volt
+ ez is tetszhet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...