Keresés ebben a blogban

2015. április 19., vasárnap

Csak azért, mert én még nem láttam élőben, attól még az én Istenem képes...


Zsid 13:8  Jézus Krisztus tegnap és ma és örökké ugyanaz.
  • Csak azért, mert én még nem láttam élőben, attól még az én Istenem képes halottakat feltámasztani!
  • Csak azért, mert én még nem láttam élőben, attól még az én Istenem képes betegeket gyógyítani!
  • Csak azért, mert én még nem láttam élőben, attól még az én Istenem képes minden erőtlenséget kezelni!
  • Csak azért, mert én még nem láttam élőben, attól még az én Istenem képes démonokat kiűzni!
  • Csak azért, mert én még nem láttam élőben, attól még az én Istenem képes a meg nem tért rokonaimat és barátaimat hozzá fordítani és örök életet adni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...