Keresés ebben a blogban

2014. október 25., szombat

Szívszakadás

Tegnap óta erőteljesen éreztem hogy ,,szükségem van..."!
Konkrét szívszakadásom lett ugyanis, - nem először és nem magam miatt. Egyszerre voltam dühös és szomorú, ahogy Timire néztem, aki szintén dühös és szomorú, csak nálam hatványozottabban. Dühös voltam Sátánra, mer' kihúzta a gyufát. Hogy merészeli bántani azt, aki fontos Jézusnak, meg nekem?
Timivel együtt sírok.
Valaki, akit szeretek, szükségben van és az ő hiányérzete az enyém is.
Nem sokat tudok tenni ezen kívül még csak annyit, hogy KÉREK.
Mondhatjuk könyörgök. És teljesen tudatában vagyok annak, hogy közben milliomegy más baj is van a világban, ennél sokkal súlyosabb, de most ez érintett mélyen.
Közben eszembe jutott Csenge, aki 18 éves, rákos és sok fiatal barátnője imádkozik érte, és megint szívszakadást kapok.
Aztán ott van Adri bénán és én már végképp semmit sem értek, csak kérek...

Hasonló helyzetben írtam



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...