Keresés ebben a blogban

2014. október 20., hétfő

Egy szó

 Tegnap is - mint máskor annyiszor - azzal reménnyel mentem az istentiszteletre, hogy lesz legalább egy szó, ami a szívemig hatolva kicsit helyrebillent és segít, hogy normálisan gondolkozzam.
 Tegnapi szavam a lélek / psziché volt és így nézett ki:
1Pét 2:25 Mert olyanok voltatok, mint tévelygő juhok; de most megtértetek lelketek pásztorához és felvigyázójához.
lelketek: ψυχή  (pszükhé)
1) lélekzet, lehelet
2) lélek (értelem, érzelem és akarat összessége)
3) élet

Szóval akkor felügyelet alatt van ez az izé a testemben, amivel folyamatosan meggyűlt a bajom.
Akkor jó. Örülök. És nem is akárkié alatt. Lazíthatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...