Keresés ebben a blogban

2013. október 31., csütörtök

Takarítás

Megtérni számomra azt is jelenti, hogy mindennap rugalmas maradjak Isten elképzeléseihez.
Legyen az bármi - csak egy szó akár, - de legyek hajlandó arra, hogy nap-nap után felülvizsgáljam azt, hogy Neki mit jelent ez a szó és nekem mit hordoz. Aztán mikor felülvizsgáltam, próbáljam lecsupaszítani róla azt a sok szemetet, amit ez a világ és az én kicsinyes gondolkodásom ráragasztott.

Vegyük például a "szeretet" szót:

  • Neki azt jelenti feltétlenül, én arra asszociálok "de hát megbántott, képtelen vagyok rá". Van, hogy sikerül magától, máskor feltételekhez kötöm...

Minap dúltam-fúltam, fortyogtam szinte egész nap, de ennyi hívőként leélt nap után, azér' tudtam én, hogy nincs ez rendben. Jah' persze, mert igazságtalanságot éltem át én, vagy akiket szeretek.
Valóban így kell ennek lennie, vagy hajlandó vagyok arra, hogy felülvizsgáljam?
Ezekben az esetekben felülvizsgáltam:
:)
Tökös sztori
Az Atya szíve
Egy rész belőlem
Kegyelem dugulás
Varázslás
Őszintén
Igazam van!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...