Keresés ebben a blogban

2013. október 22., kedd

,,Big blue jeans" és Lídia konferencia

Tegnap letöltöttem egy klassz igehirdetést a Debreceni Szabker gyüli oldaláról és nagyon megragadott.

Meglepő dolog, mikor valahogy Isten facsar egyet a szívemen és az elmúlt néhány nap illetve hét után összegződik benne egy érdekes meglátás. Akkor rácsodálkozom, hogy hű, több dolog is erre mutatott és csak most veszem észre...?
  • Évekkel ezelőtt biztos voltam abban, hogy lesz még gyermekem,
  • Álmodtam is és álmomban láttam magam nagy pocakkal, és álmomban sírva megköszöntem Istennek az Ő jóságát, hogy betölti a szükségeimet.
  • Egyik lányom is folyton azt mondja, hogy öcsikét akar,
  • Az idei Lídia konfinak ez a vezérigéje, amint a képen olvasható is.
Akarunk-e mi gyerekeket? Ha igen mi hajt? Ha nem miért?
Benjámin itt szellemi gyerekekről beszél és a tanítót anyai ösztönökkel hasonlítja össze.
Hiszen egy gyermek mindent felborít. két ember helyett eszel, nem alszol, rengeteg energiát fektetsz be egy kisember felnevelésébe...
Mindez ennek a tanításnak a meghallgatása révén állt össze bennem és mi tagadás elpityeredtem, hiszen én mostanában kevésbé vagyok aktív ezen a területen.
Anna és Elkána példája alapján a Benjámin felteszi a kérdést (mintha Isten kérdezné tőlünk) Anna, miért bánkódsz? Hát nem éred be Velem? Nem érek én többet neked 10 fiúnál?
...És Anna nem érte be.
Hallgassátok meg, Benjamin Goodman igehirdetését, ha van rá módotok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...