Keresés ebben a blogban

2013. október 26., szombat

119. Zsoltár

Az elmúlt napokban kiderült számomra, hogy cseppet sem magától értetődő az erőnk és az egészségünk.
Minden aprónak tűnő dologért hálásak lehetünk, teszem azt, hogy

  • képesek vagyunk gond nélkül ülni, állni, feküdni, öltözni, vetkőzni,
  • ki tudunk csoszogni a wc-re, 
  • rá tudunk csücsülni és ügyesen el tudjuk végezni a dolgunkat,
  • be tudunk lépni a fürdőkádba és meg tudunk fürdeni,
  • el tudunk mosogatni,
  • össze tudunk porszívózni,
  • stb.
Úgyhogy hálás vagyok a nehézségekért a 119. Zsoltár csodája alapján amit itt egyszerű és Károli fordításban párhuzamosan el is olvashatsz.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...