Keresés ebben a blogban

2020. január 15., szerda

Már majdnem elfelejtettem...

Mivel ragaszkodik hozzám,

  • megmentem őt, 
  • oltalmazom, mert ismeri nevemet.  Ha kiált hozzám, 
  • meghallgatom,
  • vele leszek a nyomorúságban,
  • kiragadom onnan,
  • és megdicsőítem őt. 
  • Megelégítem hosszú élettel,
  • gyönyörködhet szabadításomban.

Zsoltárok 91:14‭-‬16
Isten része 8 pont, az enyém 3, ha jól számolom.
Az én dolgom az én dolgom, ahogy Zsozsó szokta mondani.

Köszönöm Atyám, hogy:

  • megmentesz, 
  • oltalmazol, 
  • meghallgatsz, 
  • velem vagy, 
  • kiragadsz a nyomorból, 
  • megdicsőítesz engem. Értitek? ENGEM!!! 
  • Hosszú életet adsz, 
  • gyönyörködhetek szabadításodban!
Az én dolgom eközben, hogy:
  • Ragaszkodjak Istenhez, 
  • Ismerjem Őt, 
  • Kiáltsak Hozzá! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...