Keresés ebben a blogban

2019. október 22., kedd

Lennék az én férjem?

Ez a kérdés tegnap este ugrott be, miután végiglustálkodtam a napot, ültem a kupi kellős-kelletős közepén.
Állítom, ha az emberek feltennék maguknak ezt a kérdést, sok kapcsolat megjavulna, hiszen egy cseppnyi alázat jót tud tenni.
Tehát, - javaslom - tedd fel magadnak a kérdést:
Szívesen lennék az én férjem / feleségem / gyerekem / anyósom / munkatársam / szülőm / testvérem?
Persze, azt hozzáteszem, hogy sokmindennel ki lehet borítani másokat. Van, aki zsörtölődik, morog, parancsolgat, pletykás, elvárásokkal van tele, érezteti a testi, vagy szellemi fölényét, békétlen, félre-flörtölős, anyagias, satöbbi.
Jó kis érzékenyítő tréning.
Ja, és, hogy a saját kérdésemre válaszoljak: Nem mindig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...