Keresés ebben a blogban

2019. október 23., szerda

Kaptok erőt...

Apcs 1:8 Hanem vesztek erőt, minekutána a Szent Lélek eljő reátok: és lesztek nekem tanúim úgy Jeruzsálemben, mint az egész Júdeában és Samariában és a földnek mind végső határáig.
Reggeli ima után ez jutott eszembe, mert végre levegőhöz jutottam a sok nyomasztó teher alatt.
Ez az, amiről szól az írás fentebb. Addig nem tud Szentszellem eljönni, míg ennyire leterheltek vagyunk. Le kell tenni a nyomasztó dolgokat, bűnöket. Hálát kell adni mindenért, de tényleg mindenért. Tiszta olyan, mint egy küzdelem a szabadságunkért.
Amúgy pedig a kaptok / vesztek szó görögben :
λαμβάνω (lambanó)
1) fog, megfog, elvesz, elfog, elfoglal
2) elfog, meglep (valamilyen állapot)
3) felfog, érzékel, megért
4) magában foglal
5) kap, elvesz, elfogad; beszed
6) felvesz, befogad, elfogad

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...