Keresés ebben a blogban

2019. február 10., vasárnap

Legszebb gondolatok a héten

 Bár enyhén szomorkás volt a hét, voltak szép pillanatok.
Egy barátnőm mesélt apukája halála előtti látomásáról. Ez nagyon megfacsarta a szívemet.
A bácsi járt a Mennyben, és azt látta, hogy mindenkinek külön ház készült, nem kézzel, nem földi építőanyagokból, hanem igazságból és irgalomból. A házra felírták az új nevét, amit Isten ad neki. Lányának mesélte, hogy látta, az övé (mármint a lányáé) is készül, de az még nincsen meg.  A sajátja viszont lassan elkészül.
Sírok...
Viszont olyan valakiét is látta, akit nem gondolt odavalósinak, ezen elszégyellte magát.
Mamim, hogy elment, már ott lehet. Jó ajándék  hogy álmomban el tudtunk búcsúzni.
Egy pár Ige, ami eszembe jutott ezek kapcsán.:
2Kor 5:1 Mert tudjuk, hogy ha e mi földi sátorházunk elbomol, épületünk van Istentől, nem kézzel csinált, örökkévaló házunk a mennyben.
Hós 2:18 És eljegyezlek téged magamnak örökre, és pedig igazsággal és ítélettel, kegyelemmel és irgalommal jegyezlek el.
2Ján 1:3 Kegyelem, irgalom, békesség legyen veletek az Atya Istentől, és az Úr Jézus Krisztustól az Atyának Fiától igazsággal és szeretettel.
...
Második legszebb gondolat a hetemben, amit lányom mondott nekem, mikor enyhén kiborultam az engem körülvevő világra. Elmondtam, hogy már nem is tudom, hogy valamit nem-e rosszul gondolok?! Egyszerűen nem értem az embereket... Jézus mondja, hogy a ti szívetek keménysége miatt adta Mózes a válólevelet. Mert különben kinyírnátok a másikat... Ezt már én tettem hozzá.
Lányom válasza erre: Anya, nézz az életedre. Nem hiszem, hogy valamit olyan rosszul csinálnál.
Hogy ez hogy lehet? Mikor felment a pumpa a családtagjaimra odaadtam Istennek az egészet. Megbocsátottam. Bocsánatot kértem. Bánkódtam a szívem állapota miatt. A gabonamagnak el kellett halnia, mert különben magára maradt volna. És még valami: Ha valakit szeretni akartam, mert Isten megmutatta, hogy eddig rosszul csináltam, és akartam, hogy ezt érezze is, figyeltem rá, lestem a kéréseit, kikutattam mire vágyik és megszereztem neki. Különösen figyeltem rá. Hogy tudja, nagyon fontos nekem.
És ismét sírok. Ez pedig nem én voltam, hanem a bennem lévő Szentlélek. Mert Isten rehabilitálni akarta az elszenvedett dolgokért. Nem ment 2 perc alatt. Évekig is eltartott. És nem tértem vissza vele kapcsolatban a régi sémákhoz. Legalább 7 éves sztoriról beszélek.
....
Lakatos Vera üzenete
3X hallgattam meg. És hálát adok.
Ezt pedig csak bónuszba találtam. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...