Keresés ebben a blogban

2019. február 2., szombat

Egy nagyon bölcs és szerető barát

 Annyi sok rosszat látok.
Mi emberek olyan gyakran eltévesztjük a célt, aztán annyira buta dolgokat csinálunk, hogy rengeteg fájdalmat okozunk ezzel másoknak és magunknak.
Ha lenne mellettünk egy nagyon bölcs és szerető barát, Aki soha nem ad rossz tanácsot, akkor megragadnánk a lehetőséget és mindig mennénk hozzá eligazításért. Nekem van ilyen barátom.

  • Mindig fogadóképes, 
  • Mindig tiszták a motivációi, 
  • Mindig látja összefüggéseiben a tetteimet. Előre. 
  • Mindig szeret engem és másokat, 
  • Mindig jó tanácsot ad. 
  • Nem haragszik rám, ha hülye vagyok.
  • Soha nem csap be, 
  • Soha nem türelmetlen, 
  • Soha nem bánt meg. 
Jó nekem. Szeretem a Barátomat.
Időnként leég a pofámról a bőr, de az is én vagyok, aki rosszkor vigyorodik el, rosszul reagál, vagy néha túltolja a dolgokat. De ez sem akadály, Neki elmondhatom, mert megérti. Nem kell a szégyen folyójában úszkálnom, mert felmentést ad alóla.

1 régi, hasonló ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...