Keresés ebben a blogban

2018. december 22., szombat

E-mail Apunak

Hogy mily nehéz magamat odaterelni Apához, mikor olyan sok dolgom lenne, azt el se tudom mondani. Ide egy üzenet, oda egy üzenet, elpakolni ezt, megcsinálni azt... Ezért ma küldtem egy "e-mailt" Apunak is. 

Apa, Bocsásd meg, hogy Téged, a legfontosabbat kihagyunk az ünnepből! 

És most állj meg egy percre! Nem többre, csak egy percre, és mondd el ezt a pár mondatot Neki, az ünnep alkotójának, a Te Alkotódnak! 

»Atyánk, aki a Mennyben vagy,
legyen megszentelve a neved!
10 Jöjjön el királyi uralmad,
és akaratod teljesüljön itt a Földön is,
ahogy a Mennyben teljesül!
11 A mindennapi kenyerünket add meg nekünk ma!
12 Bocsásd meg a bűneinket,
ahogyan mi is megbocsátottunk azoknak,
akik ellenünk vétkeztek!
13 Ne engedd, hogy kísértésekkel próbára tegyenek bennünket,
és szabadíts meg minket a gonosztól!«

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...