Keresés ebben a blogban

2017. szeptember 21., csütörtök

Mit tudtak a Kolosséiak?

Ez a fordítás a képen Csiától meglepett.
Először is Károliban kezdtem olvasni a részt, aztán, ahogy szoktam, most is kérdéseket fogalmaztam meg.
Így szólt az eredeti, azaz a Károli fordításban. (☺ megfogalmazás by Zsozsó)

Minden erővel megerősíttetvén az Ő dicsőségének hatalma szerint minden kitartásra és hosszútűrésre örömmel; Hálákat adván az Atyának, ki alkalmasakká tett minket a szentek örökségében való részvételre a világosságban;..

Kíváncsi voltam, hogy ezt a megerősítést hogyan érti, ezért elolvastam több fordításban is.
A Message valami olyat is ír, hogy nem fogcsikorgatva fogunk hálát adni, hanem örömmel...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...