Keresés ebben a blogban

2017. március 5., vasárnap

Siess segítségemre!

Dávid sokszor hívta segítségül az Örökkévalót.
Én, ha egyedül lennék a földön, akkor is tudnék bűnt elkövetni, hiszen ha az elmémben megszületik valami rossz gondolat, elkezdek akörül járni, és máris felüti a fejét a bűn, ami ...halált nemz...
Ezért Dáviddal együtt kérem:
Zsolt 22:20 De te, Uram, ne légy messze tőlem; én erősségem, siess segítségemre. {KJV 22:19}
Zsolt 38:23 Siess segítségemre, oh Uram, én szabadítóm! {KJV 38:22}
Zsolt 40:14 Tessék Uram neked, hogy megments engemet; siess Uram segítségemre! {KJV 40:13}
Zsolt 70:2  Isten, az én szabadításomra, Uram, az én segítségemre siess!{KJV 70:1}
Zsolt 71:12 Oh Isten, ne távozzál el tőlem! Én Istenem, siess segítségemre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...