Keresés ebben a blogban

2017. március 28., kedd

1 Péter 4

Minden sora új volt ma számomra, pedig nem először olvastam.
Ez pedig az előző vers:
Mert itt az idő, hogy az Isten házától elindulva elkezdődjék 
az ítélet. Ám, ha először tőlünk indul el, mi lesz a végük azoknak, 
akik az Isten örömüzenetének nem engedelmeskednek?

Ilyen szavak / kifejezések ütöttek meg:
  • Jézus testtől szenvedett,
  • életetek elfolyt idejében,
  • a nemzetek akaratát cselekedtétek,
  • a hústest halálra juttat,
  • a Szellem életet ad,
  • halottaknak hirdetett evangélium...
Nekem ne mondja senki, hogy számára kevés a kanonizált Biblia és ezért az apokrif iratokat kutatja! (magyarázat a linkre kattintva)
Egy idézet a fentebbi - apokrifekkel kapcsolatos írásból: Athanasius püspök 367-ben kelt 39. számú húsvéti levelében felsorolja mind a 27 újszövetségi iratot, mint amelyeket kizárólagosan szabad használni az istentiszteleteken és az egyházi életben. Athanasiusnak ez a levele az újszövetségi kánon kialakulásának és lezárulásának dokumentuma.
Természetesen hasznos lehet a további levelek olvasása, de nekem a kanonizált részek mindig szólnak.
Olvastad?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...