Keresés ebben a blogban

2016. december 17., szombat

Könyvajánló

Max Lucado: "Ahogy szeretni érdemes" című könyve rám kacsintott a polcról, hazahoztam.
Naná, hogy azt boncolja, mennyire tehetetlen az ember Krisztus nélkül ezügyben! Naná, hogy rólunk szól!
Vajon hány ember küzdhet hasonló gondokkal? Hány keresztény nem képes ebben követni Jézust, ezzel a tehetetlenségével rögtön a két legnagyobb parancsolatot áthágva és sárba tiporva?
Egy barátom osztotta meg velem a következőket:
 "XY beszólásai olyan gyakran felháborítanak, hogy már-már füzetet kezdtem ezekről vezetni. Lassan az agyamra megy, ahogy nyitott szájjal hangosan eszik, akkora kortyokkal iszik, mint egy víziló, büdös, és szeretetlen. Mindezek tetejében öntelt és ostoba is."
Nos ennyit erről, mert nem ezt akarnám kidomborítani, csupán érzékeltetni  akartam helyzetének súlyát. Gondolom nem egyedülálló a történelemben ez a dolog. Sok igét sorol fel Max Lucado, köztük ezt is:
Gyökerezzetek bele Krisztus szeretetébe! (Ef 3) 
14 Mindezeket látva letérdelek az Atya-Isten előtt, és imádom őt, 15 akitől minden mennyei és földi család a nevét kapja. 16 Arra kérem, hogy dicsőséges gazdagsága szerint erősítse meg a „belső embert” bennetek a Szent Szellem segítségével, 17 hogy Krisztus maga lakjon a szívetekben, hit által. Azt kérem, hogy mélyen gyökerezzetek bele az isteni szeretetbe, sőt, egész életetek erre épüljön. 18 Kérem, hogy ilyen módon képesek legyetek — Isten egész népével együtt — annak a megragadására, hogy milyen széles, mennyire hosszú, milyen magas és mennyire mély az isteni szeretet. 19 Bár ezt emberi értelemmel fel sem lehet fogni, én mégis azért imádkozom, hogy átéljétek, és igazán megismerjétek Krisztus szeretetét, és ezáltal Isten maga töltsön be titeket teljesen. 20 Bennünk működő ereje által Isten mérhetetlenül többet tud tenni, mint amire kérjük, vagy amit el tudunk képzelni.21 Dicsőség Istennek az Eklézsiában és a Krisztus Jézusban, nemzedékről nemzedékre, örök időkig! Ámen
Az író megpróbál elvezetni bennünket arra, hogy Isten szeretetének megélésekor leszünk képesek továbbadni azt, amit mi is úgy kaptunk.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...