Keresés ebben a blogban

2016. szeptember 11., vasárnap

Örvendezek

Örvendezek biz' én! Nem múlandó dolgoknak, hanem Isten beszédének.
Ő mondja meg, hogy

  • ki vagyok és milyen jövő vár rám.
  • Milyen lehetőségeim vannak már most?
  • Ki a gyerekem és a férjem?
  • Rájuk milyen jövő vár?
...Csupa jó hír, lásd itt is, meg itt is! No meg itt is.
Ezeket fel szoktam írni az imalistámra és kimondom.

Ma ezt mondta:
Gal 3:5 ...a ki a Lelket szolgáltatja néktek, és hatalmas dolgokat művel bennetek...
Ez nekem két dolgot is üzent: Isten  igenis adja a Szent Szellemet! És igenis hatalmas dolgokat művel bennünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...