Keresés ebben a blogban

2016. szeptember 1., csütörtök

Két dolog


  1. Az első dolog:

Az Efézus 6:10-20-ig tanulmány készítése közben az ,,igazságon,, gondolkodtam el.
Tehát álljatok erősen, és vegyétek körül magatokat az igazsággal, mint egy övvel!
  • Mi ez?
  • Ki támadná ezt a részünket?
  • Miért támadná vajon?
  • Miért kell az igazsággal, igazlelkűséggel foglalkozni?
  • Hogy kell felvenni?
ἀλήθεια  (alétheia) 1) igazság; 2) igazmondás, őszinteség; 3) valóság, a való
Ezt teszi a Szent Lélek / Szellem.
Ján 16:8  És az, mikor eljő, megfeddi a világot bűn, igazság és ítélet tekintetében. 
Egyébként ez az igazság nem ugyanaz, mint az öv-igazság, hanem az, ami a mellvért-igazság. Ezt a mellkasunk elé kell tenni. Ez a δικαιοσύνη  (dikaioszüné) 1) igazság, jogosság, méltányosság 2) igazság, igazságosság, megigazulás
Szóval Ő foglalkozik a dologgal...
Ekkor ugrott be egy Ige. Lásd a felső képen!
2. A másik dolog a lenti képen egy ígéret, mert:

  • meg kell építeni a földet!
  • ki kell osztani az elpusztult örökségeket!
  • ki kell hívni a foglyokat!
  • mert még éheznek és szomjaznak,
  • mert még bántja őket a délibáb és a nap,
  • mert még vezetni kell őket annak, aki rajtuk könyörült!
  • és vízforráshoz kell jutniuk!
És szerintem Jézusról szól, mint pásztor, megmentő, üdvözítő, király.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...