Keresés ebben a blogban

2016. szeptember 14., szerda

Megmentő Isten

 Az ellenségem megáldása közben jövök rá arra, hogy mennyire szereti Isten őt és hogy milyen nagy szakadék van Isten akarata-, és az enyém között.
Minderre a Márk Evangéliuma olvasása közben jöttem rá.

Megdöbbentő, hogy a farizeusok a szombat miatt kötözködnek. Egyszerűen nem értik a lényeget, hogy Isten miért adta parancsba a szombatot. Más a motivációjuk, nem az életek mentése, hanem a kioltása. Zéró isten-ismeret. (Mk 3:4. vers) Jézus bánkódott miattuk. A Lk 13:17-ben azt írja egy hasonló szituációban, hogy az ellenségei megszégyenültek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...