Keresés ebben a blogban

2016. január 5., kedd

Napi reménykedés

Szükségem volt pár éltető szóra.
Kaptam.
Nem Rick Warrentől.
Elovastam a 2 Korintus 4-et.
Először a 10. versen gondolkoztam:
Mindig testünkben hordozzuk Jézus halálát, hogy az ő feltámadott élete is megnyilvánuljon bennünk.
Mit is jelent ez pontosan? Vajon így működik ez? Tényleg igaz rám? Így gondolatban tettem egy bazi nagy kérdőjelet a mondat végére.
A szó, hogy "hordozzuk" az kb ennyit jelent görögből fordítva: mindenhová magával visz...
Kicsit visszaolvastam (ezt most Károliból):
Mindenütt nyomorgattatunk, de meg nem szoríttatunk;
kétségeskedünk, de nem esünk kétségbe;
Üldöztetünk, de el nem hagyatunk;
tiportatunk, de el nem veszünk;
Mindenkor testünkben hordozzuk az Úr Jézus halálát, hogy a Jézusnak élete is látható legyen a mi testünkben.
Vajon mennyire lesz fájdalmas, ha kimondom: Vállalom?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...