Keresés ebben a blogban

2016. január 1., péntek

Jó ígéret 2016-ra

2016-ot írunk. Döbbenet.
Néhány napja forog a szívemben pár dolog, ami lassan kerek egésszé áll össze.
Esténként lefekvéskor az  egyik kezemben mobiltelefon / tablet, a másikban a tv távirányítója és én simán eldönthetem, hogy mit választok.

  • Barangolok a neten,
  • bekapcsolom a televíziót,
  • vagy inkább beszélgetek Istennel?

Igyekszem tudatosan a harmadikat választani, és nem azért, mert félek a haragjától, nem is azért, mert a másik kettő nem csábító kábítólövedék a túlhajtott szívemnek, hanem mert jó...
 A 2 Korintus 5-öt olvasgattam de ma kicsit továbbmentem és belekóstoltam a 6. részbe.
Nyilván közben zajlik az élet, tele vagyok új élményekkel és ezek a történések mind valamilyen kérdést vetnek fel bennem. Ezek közben választ is kapnak az Istennel való kapcsolat folytán.
Tegnap pl megismertem valakit, aki -mint kiderült - régen erősen hívő és közösségbe járó emberke volt, de pár éve elszakadt a gyülekezetétől és szép lassan Istentől is.
Matematikailag igen kevés esély volt erre a találkozásra, de nem Istennél.
És legyen ez egy jó ígéret erre az évre:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...