Keresés ebben a blogban

2015. október 30., péntek

Tükröm- tükröm 2.

 Még mindig hálás vagyok a tükrömért, amiről az előzőben írtam,
Segítségével lelepleződik az a sok összeegyeztethetetlenség, ami bennem található.
Még mindig.
De egyre hamarabb szól.
Ez most nem egy szomorú bűnbánat, mert tudom, hogy van kiút. Miközben napok óta ezt a dalt éneklem úton-útfélen, aközben pontosan kilátszik a ló lába, amikor félrelépek.
Lelkem áldd az Urat, áldd az Urat,Egyedül Őt imádd!
Zengj úgy, mint soha még, Őt dícsérd!
A lelkem csak Téged áld.
Egy új nap kél, és már ébred minden,
Itt az idő, hogy áldjalak,
És bármi ér ma, bármit rejt az út előttem,
Hadd zengjek este is majd hálával!
Lelkem áldd az Urat, áldd az Urat,Egyedül Őt imádd!
Zengj úgy, mint soha még, Őt dícsérd!
Kegyelmed nagy, és türelmed hosszú,
Szerelmed mély és az égig ér,
Nem szűnök énekelni jóságodról,
Tízezer okom van, hogy zengjek még.
Lelkem áldd az Urat, áldd az Urat,Egyedül Őt imádd!
Zengj úgy, mint soha még, Őt dícsérd!
És egy nap majd ez a test elgyengül,
Erőm elhagy, s utam véget ér,
A lelkem mégis Téged áld vég nélkül,
Tízezer évig és mindörökké.
(Egyébként ez a feldolgozás is tetszik...)
Tegnap is, mire kimondtam azokat a szavakat, és éreztem azokat az érzéseket, amit később meg is bántam, majd tápláltam őket szólt, hogy nem kéne.
Nem olyan rég valaki ezt nekem olyan jól elmagyarázta: A bűn megjelenik az emberben. Felüti a fejét, te levagdosod azokat az ágakat, amik kihajtottak - ez a felületes bűnbánat.
Ilyenkor csak azt teszed, hogy a felszínen lévő vesszőket vagdosod vissza, viszont a gyökérrel is számolni kell. Amíg azt nem tudjuk kiirtani, addig nem fog elpusztulni, folyton visszanő.
Ma olvastam:
Ján 9:41  Monda nékik Jézus: Ha vakok volnátok, nem volna bűnötök; ámde azt mondjátok, hogy látunk: azért a ti bűnötök megmarad. 
1Ján 3:9  Senki sem cselekszik bűnt, aki az Istentől született, mert benne marad annak magva; és nem cselekedhet bűnt, mivelhogy Istentől született.
Amit aláhúztam azt úgy magyarázza a görög, hogy NEM...
δύναμαι  (dünamai)
1) képes vmire; hatalma, befolyása van, ér vmit
2) személytelen használat: lehetséges
...BŰNT.

Ugyanaz a Valaki, aki Beszédet elém tartja, Maga a Beszéd és a harmadik Aki bennem él. Lásd Atya, Fiú, Szent Szellem, Ő teszi ezt velem.
Segítenek nekem, hogy ezek a vesszők ne hajtsanak ki többet, mert egyetértek Vele, hogy a bűn, az bűn.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...