Keresés ebben a blogban

2015. augusztus 17., hétfő

Tardis

 Két jófej lányomnak köszönhetően elég jól tájékozott vagyok az aktuális filmekről / sorozatokról.
A ,,Ki vagy Doki" őrület éppen lecsengett már nálunk egy ideje, ma nekem mégis az jutott eszembe, hogy Isten Országa kicsit olyan, mint a Tardis. 
BENT NAGYOBB, MINT KINT.
...Kivéve a science fiction-t, mer' hogy nem kitaláció. :)
Nyilván nem mindenben hasonlít, de a benne rejlő lehetőségek és lehetetlenségek tekintetében mégis.
:)
Az Angliában jól ismert sorozat szereplői általános ismertséget és elismertséget élveznek. Így van ez a Tardissal - a Doki különleges űrhajójával is. Ezért, ha ezt az eszmefuttatást ott olvasnák, mindenki tudná miről beszélek. A csöppnyi fülkében számos ember elfér, emellett belül legalább egy tágas szobányi a mérete...
 És hogy miért jött ez a hasonlat? Mert Dani tegnapi prédikációja alapján belenéztem a János 3-ban Jézus Nikodémussal való beszélgetésébe.

Ez is érdekelhet: El a követ, Jézus él

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...