Keresés ebben a blogban

2015. augusztus 13., csütörtök

Nincs gát?

 Nemrég , midőn az egész délutánt végigtévéztem, kicsit szomorúan vettem tudomásul, hogy megtehetem.

  • A kedvenc sorozatomból megnézni még egy-két részt? Miért ne. Bármi fent van a neten és támogatja az időrabló elfoglaltságot. 
  • Megenni még egy adagot a kedvenc ételemből? Miért ne, Van a hűtőben belőle.
  • Beolvasni a kolléganőmnek? Miért ne. Nehogy már hülyének nézzen!
  • ...
Ilyenkor azt szeretném, ha valaki megakadályozna ebben, de senki sem kapcsolja ki a tévét, vagy a számítógépet. Senki nem zárja kulcsra a hűtőszekrény ajtaját, vagy fogja be a számat, pedig szükségem lenne rá.
(Mellesleg lehet, hogy lefejelném érte... :) )

Külső gát nincsen, csak én vagyok, meg a tudásom arra vonatkozóan, hogy van ami nem tesz jót se nekem-, se a környezetemnek.
Meg még Isten beszéde, amit ha elhiszek, segít nekem, hogy ne lustálkodjak, ne legyek falánk, vagy ne legyek bántó. És mennyi mindennel ellentmond, ami nekem kényelmes és kielégíti a ,,szükségleteimet".
Péld 6:6  Eredj a hangyához, te rest, nézd meg az ő útjait, és légy bölcs!
1 Kor 6:12 „Semmi sem tilos a számomra” — írtátok a leveletekben. Erre azt válaszolom: igen, de nem minden válik a javatokra! Még ha igaz is, hogy semmi sem tilos, azt azonban nem hagyhatom, hogy bármi is a szolgájává tegyen!
Márk 11:25-26  És mikor imádkozva megállotok, bocsássátok meg, ha valaki ellen valami panaszotok van; hogy a ti mennyei Atyátok is megbocsássa néktek a ti vétkeiteket. Ha pedig ti meg nem bocsátotok, a ti mennyei Atyátok sem bocsátja meg a ti vétkeiteket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...