Keresés ebben a blogban

2014. május 24., szombat

A Róma 8 csodája, Simon farizeus és a testvérszeretet, stb.

 Nem sok időm és energiám volt leírni az elmúlt időszak történéseit és az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy voltak dolgok, amiben pedig egyenesen dacoltam Istennel, ezért az elmúlt néhány hét szellemi libikókázásról szólt.
Ám eljött az idő, hogy összeírjam, mi minden van bennem most.
Sok, sok pozitív üzenet...
:)
Nna szóval:

  • A Róma 8 csodája alatt azt értem, hogy milyen erős erős harcunk van a természetünkkel, és nagyon érdekes volt végiggondolnom, hogy miért is nem nyerhetett Ézsau (elsőszülött) Jákobbal (másodszülött) szemben???
  • Aztán minap arról tanítottam a vasárnapi suliban, hogy Simon farizeus (alias korabeli vallási vezető) a maga korában elhívta a házához Jézust, de nem érezte, hogy bármivel is tartozik neki. Nem úgy Mária, aki egy bűnös asszony volt. Ő bezzeg nem átallotta könnyeivel mosni-, hajával törölni-, majd drága balzsammal megkenni Jézus lábát. Jézust idézem: Akinek több tartozást engedtek el, az jobban szeret...
  • Na meg a testvéri szeretet: Meglepi volt a héten az 1 János 3,4,5, mer' ugyanis nem is figyeltem még összefüggéseiben a szöveget. Tudni illik a 4. részben, mikor is ír arról, hogy hogyan különböztessük meg az istenit, az ördögitől, az is arra irányul, hogy aki ugyanazt vallja Jézusról, amit én, az márpediglen a tesóm!!!! Ha pedig tesó, akkor szeretnem kell!
  • Yyyyesss! :)
  • Ja és aki elásta a tálentumot, az azért tette, mert rosszul ismerte az urát.
  • És még azon is csodálkoztam, hogy Jézus a szegényeknek nem gazdagságot, hanem örömhírt akar adni. Fura egy logika: az összetört szívűeket helyreállítja, a foglyokat megszabadítja, vakoknak látást.... A szegények mér' nem gazdagságot kapnak???? Talán azért, hogy ,,e világ gazdagsága ne fojtsa meg az elvetett magokat."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...