Keresés ebben a blogban

2013. május 4., szombat

Na ki a király?

Jöjjön el a Te országod! - Imádkozza a kereszténység világszerte.
De mi a csuda az a "Te országod" - vagyis Isten országa?
Az újszövetség nyelvén a görögben: βασιλεία  (baszileia)
1) királyság, birodalom, ország
2) uralom, királyi hatalom

...Vagyis amikor Ő a király.

Én várom már, hogy az egész világon Ő legyen a király, de kicsit megelőzve ezt az időt már most uralkodóvá tehetem a saját életemben azzal, hogy követem az utasításait.

Aztán meg a másik kérdés: Mi az örök élet?
Jézus válasza:
János 17:3  Az pedig az örök élet, hogy megismerjenek Téged, az egyedül igaz Istent, és akit elküldtél, a Jézus Krisztust.

  • Kinek mutattam be már?
  • Valaki megtudta már általam, hogy jogosult lehet rá? 
Az Apostolok Cselekedetei könyvben leírja, hogy az Úr naponta szaporította a gyülekezetet újabb megtérőkkel. Igazából ma fel is tettem Istennek ezt a kérdést, hogy mit tettem eddig és mit tehetek ez ügyben?
Vadul melengetem a székem a gyüliben, ez OK?
Ezzel teljesítettem a küldetésem?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...