Keresés ebben a blogban

2012. április 27., péntek

Demonstrálok

Valahol egyszer hallottam, hogy nem szeretheted jobban Istent, mint amennyire a beszédét szereted.
Hogy ez mennyire igaz mások életében, nem tudom, de az enyémben igaz.
 Hetek óta tartja bennem a lelket (szó szerint :)) az a néhány bibliámban olvasott igevers, amiket most hozok. Aztán az jutott eszembe, hogy a demonstráció, az valaminek a bemutatása, és ez a valami mostanában az én Igével való kapcsolatom. Ez tölt meg szenvedéllyel.
Nem tudom, hogy miképp lehetséges ez. Az szokott történni ilyenkor, hogy olvasok valamit a Bibliában és az a néhány szó megtölti a szívem erővel, örömmel, lendülettel. Újra lesz célom és értelmet kap mindaz, amire mások taposómalomként gondolnak.
 Szóval demonstrálok az élet beszéde mellett. És ilyenkor eszembe jut az a sok rászoruló ember, akiknek szükségük lenne az élet beszédére ahhoz, hogy erőre kapjanak.
Fil 2:16  Életnek beszédét tartván eléjük...

Apcs 26:18  Hogy megnyissad szemeiket, hogy sötétségből világosságra és a Sátánnak hatalmából az Istenhez térjenek, hogy bűneiknek bocsánatát és a megszenteltettek között osztályrészt nyerjenek az én bennem való hit által.
 Jakab 1: 21B: ... szelídséggel fogadjátok a beoltott igét, amely megtarthatja a ti lelkeiteket.
megtart:  σῴζω  (szódzó)
1) megtart, (biztonságban) megőriz
2) megment, kiszabadít, biztonságba helyez, meggyógyít; üdvözít
3) betart (ígéretet)
4) megtart (emlékezetében)
5) elrejt, titokban tart
passzív alak:
6) életben marad, tovább él
7) megmenekül, épségben marad, biztonságba kerül
8) elmenekül, szerencsésen eljut vhová

Etimológia:  a szósz-ból (ép, egészséges; biztos)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...