Keresés ebben a blogban

2023. február 8., szerda

Boldogok a...


Ma reggel eszembe jutott egy mondása Jézusnak, miszerint boldogok a lelki szegények..., és tovább hogy is volt? ...találgattam. 

  • ‌Mert ők az Istent meglátják?
  • ‌Mert ők öklik a földet?
  • ‌Mert ők megelégíttetnek?
  • ‌Mert övék a mennyek országa?
  • ‌Mert azt mondják rájuk, hogy Isten fiai?
  • ‌...

Szóval a válasz az, hogy mert övék a mennyek országa.

Jelenleg lelki szegénynek érzem magam, mert döntés előtt állok az életemben. Igen komoly lépéseket fontolgatok, amiket fájó szívvel lépnék/lépek meg, de nem akarok belesüppedni a fotelomba, és onnan nézni, hogy elmennek az évek, és nem változik semmi.

Máté 5:3 - 11

3 Boldogok a lelki szegények: mert övék a mennyeknek országa.

4 Boldogok, akik sírnak: mert ők megvigasztaltatnak.

5 Boldogok a szelídek: mert ők örökségül bírják a földet.

6 Boldogok, akik éhezik és szomjúhozzák az igazságot: mert ők megelégíttetnek.

7 Boldogok az irgalmasok: mert ők irgalmasságot nyernek.

8 Boldogok, akiknek szívük tiszta: mert ők az Istent meglátják.

9 Boldogok a békességre igyekezők: mert ők az Isten fiainak mondatnak.

10 Boldogok, akik háborúságot szenvednek az igazságért: mert övék a mennyeknek országa.

11 Boldogok vagytok, ha szidalmaznak és háborgatnak titeket és minden gonosz hazugságot mondanak ellenetek én érettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...