Keresés ebben a blogban

2017. február 11., szombat

Szerelem

 Tegnap este a Bárkában páran összejöttünk, beszélgettünk az Efézus 1-ről és egyikünk felkapta a fejét a szerelem szóra, mondván, hogy sosem figyelt még rá fel.
2 alkalommal is szerepelt ebben a részben, de csak a Károli verzióban, a 6. és a 15. versben:

  • Kegyelme dicsőségének magasztalására, a mellyel megajándékozott minket ama Szerelmesben...
  • Annakokáért én is, hallván a ti hiteteket az Úr Jézusban, és minden szentekhez való szerelmeteket...
Ugyanezt használja Károli az Atyának a Fia iránt érzett mély kötődésére több alkalommal, lásd "szerelmes Fiam" szófordulat. Ez a szó költőien kifejezi azt a mély érzést, amit Isten táplál irántunk, mi Isten iránt, és a testvéreink iránt. 
A szerelem múlandó - mondják sokan.
Én nem gondolom ezt, mert sem a férjem iránt, sem Isten iránt nem múlik ez az érzésem.
Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...