Keresés ebben a blogban

2015. május 23., szombat

Történet ajándékba

 Egy hete nem írtam, most látom.
A cím pedig azért lett, mert kaptam néhány könyvet, amiből az egyik - minden várakozásom ellenére - meglepően fordulatos kis történet. A címe: Soha ne add fel!
Ciki, hogy gyerekeknek íródott, mégis leköt engem.
Mindenesetre ajánlom mindenkinek, aki kicsit feladta az álmait, a vágyait, a hitét.
Azon gondolkodtam, míg olvastam, hogy nekem reményt adtak ajándékba a könyvvel együtt. És ez nem kis dolog.


  •  Előítéletek: Nem sorolnám - már szégyenlem.
  • Tapasztalat: Bőgés, remény, ima. Pár embernek kölcsönadom
  • Kifejlet: Majd írom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...