Keresés ebben a blogban

2015. május 12., kedd

Ismersz?

 Megint érdekes dolgot tanultam és nagyon örülök neki...
Még erre így soha nem gondoltam, de mióta hallottam, többet akarok tudni róla. Tehát:
... nem ismerlek benneteket! (Máté 25:12, Luk 13:27, Máté 22:12)
  • Kiknek beszél Jézus? 
  • Kiről szól?
  • Mennyire hagyom magam megismerni Neki?
  • Hogy ismerhetne engem még jobban?
  • ...
Kicsit olyan, mintha az átadásról szólna. Mikor nem a saját fejem után megyek, hanem az Övé után.
Ezen kívül arról is talán, mint ahogyan János apostol is írja, hogy ha bevallom azokat a dolgokat, amik rosszak, (magyarul egyetértek Vele abban, hogy ez rossz), akkor ő meg tud nekem bocsátani...

Ahogy egyre jobban ismerem Istent, egyre inkább hagyom Neki is magamat megismerni. Mert bízom Benne.

ismer: εἰδω̑ οἴδα  (eidó oida)
1) lát, meglát, észrevesz, észlel
2) néz, ránéz, szemlél
3) találkozik
4) perfectumi alak: tud, ismer, tisztában van vele; megtud, megismer
5) perfectumi alak: képes vmire, ért hozzá






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...