Keresés ebben a blogban

2014. augusztus 10., vasárnap

Barátok közt

  Nem tudok aludni, mert kicsit fel vagyok pörögve, na de ki ne lenne ilyen szuper buli után. Jó ötlet volt Gabytól, hogy időt-energiát nem sajnálva összehívott minket szülinapozni. Igazából Babó kezdte, és már akkor is nagyon jól éreztem magam. Örülök, hogy egy ilyen csapat része lehetek. Szerintem mindenki szeretne ilyen barátokat.
Eleve Nova után le voltam nyűgözve, mert régi vágyam teljesült, mikor láttam a sok fiatal családot - és igen, magamat is odasorolom!!!
Hogy mindjárt 44? Kit érdekel. Fittebb vagyok, mint valaha. Most kosaraztam először. :)
Nagyon röhögtünk, mikor Vanda elmondta, hogy nem voltak gyerekkori barátai, én meg kapásból rávágtam, hogy még lehetnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...