Keresés ebben a blogban

2014. február 13., csütörtök

Segítség

 Sok jó tanácsot kaptam már emberektől és most, hogy visszanézek bizony jó irányt vettek a dolgaim, mikor megfogadtam. Mert senki nem képes mindent jól csinálni. Egyszerűen vannak dolgok, amit - neveltetésünk, tapasztalataink, vagy egyéb befolyásoltság miatt - nem vagyunk képesek csak egyféleképp látni.
Jó a jó tanács, de nem mindegy, hogy hogyan adják. Fontos része a szeretet.
Mikor ehhez a gondolathoz képet kerestem, sorba dobott ki a Google olyan fotókat, amik arról szóltak, hogy épp jól érzik magukat egymással az emberek, vagy állatok. De én nem ilyet akartam, hanem olyat, amin látszik, hogy valaki valamit tesz a másikért, ami hasznos. Persze adott esetben az ölelés is az. Ezt találtam:

Ezen a képen látszik, hogy az oktalan állat is képes jóindulatra és segítségre másokkal szemben.
Ami még fontos gondolat, hogy ha már erre rájöttem, akkor tudjak is élni ezzel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...